loading...
*** بارسا کلاب***
علی بازدید : 20 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

پیکه : بارسلونا قدر فابرگاس را نمی داند

- جرارد پیکه به دلیل وضعیت پیش آمده برای دوست و هم تیمی خود، سسک فابرگاس، از مسئولان بارسا انتقاد کرد. این بازیکن در حال حاضر شرایط خروج از باشگاه را بررسی می کند.


بنا به گزارش Marca، پیکه در کنفرانس خبری گفت: "من واقعاً سسک را دوست دارم و می دانم که در حال سپری کردن لحظات سختی است، چرا که باشگاه آنطور که باید، قدر او را نمی داند.

. او از آن دسته بازیکنانی است که در هر باشگاه دیگری در دنیا انتخاب نخست و ستاره تیم خواهد بود. با این وجود، کار او در بارسا سخت بوده است."

 

در دفاع از فابرگاس: "نمی دانم او چه کار خواهد کرد؛ ما در این مورد با هم صحبت نکرده ایم. امیدوارم او بماند، چرا که اگر به آمار و ارقام او در این فصل نگاه کنید، او گلزن ترین هافبک تیم ما بوده و بیشترین پاس گل ر ا داشته است. البته که می خواهم او بماند."

مدعیان جام جهانی: "ما در گروه مدعیان هستیم. برزیل کشور میزبان است و آنها قهرمان جام کنفدراسیون ها شده اند. آرژانتین و آلمان هم تیم های بسیار قدرتمندی هستند. فکر می کنم وضعیت ما مثل سال 2010 است. ما یکی از مدعیان هستیم اما مدعی اصلی نیستیم."

روحیه: "احساسات ما نسبت به آفریقای جنوبی تفاوت چندانی نکرده است. حالا ما یک ستاره داریم و می دانیم که چه معنایی دارد. شاید تیم های دیگر احترام زیادی به ما قائل شوند و این برای ما خوب است. ما به عنوان قهرمان جهان اینجا هستیم و این مسئله کوچکی نیست."

سرخیو راموس: "من همیشه فکر می کردم که او یکی بهترین بازیکنان دنیاست. بازی کردن در کنار او لذت بخش است. امیدوارم او به مانند پایان فصلی که داشت، جام جهانی فوق العاده ای هم داشته باشد."

دیگو کوستا: "او خوب به نظر می رسد. او بازیکن با قدرتی است و باید 100 درصد آماده باشد. در تمام جلسات تمرینی که تا این لحظه داشته ایم، او را در سطح خوبی دیده ام."

علی بازدید : 21 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)


کارلس پویول کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا در سفری به شهر کلن آلمان به حمایت و تشویق تیم هندبال بارسلونا که به مراحل پایانی رقابت های باشگاه های اروپا رسیده است، پرداخت.

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9244/news/thumbnail/bo-z3jriqaawyz7.jpg

علی بازدید : 23 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

 اسطوره فوتبال هلند و بارسلونا از منتقدان هافبک ملی‌پوش بارسلونا انتقاد کرد و آنها را نادان خواند.

یوهان کرایف شنبه (امروز) در گفت‌وگویی، کسانی که از ژاوی بازیکن بازیساز و گرداننده تیم ملی اسپانیا و بارسلونا  انتقاد می‌کند، ایراد گرفت. 
بارسا نیوز

وی گفت: کسانی که دلیل می‌آورند و از ثبات و پایداری هافبکی برجسته مثل ژاوی ایراد می‌گیرند، نادان هستند، هیچ اطلاعی از فوتبال ندارند. ژاوی در بارسلونا و حتی تیم ملی اسپانیا مغز متفکر طی چند سال گذشته بوده و بیشتر موفقیت‌ها بر پایه حضور مؤثر وی شکل گرفته است.

کرایف ادامه داد: در بارسا و تیم اسپانیا او و بوسکتس بازیکنانی هستند که جانشین ندارند.

پیکارهای جام جهانی از 23 خرداد سال جاری با حضور 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی آغاز خواهد شد.

علی بازدید : 19 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)


 هواپیمای اختصاصی تیم ملی فوتبال آرژانتین برای جام جهانی برزیل که تصویر چند بازیکن اصلی این تیم را بر روی خود دارد، آماده است.

مراحل آماده‌سازی هواپیمای اختصاصی تیم ملی فوتبال آرژانتین برای حضور در مسابقات جام جهانی برزیل به پایان رسیده است.
بارسا نیوز

روی این هواپیما تصاویری از بازیکنان این تیم از جمله لیونل مسی، آگرو و گونزالو ایگواین وجود دارد. همچنین تصویر توپ برازوکا که مختص مسابقات جام جهانی است روی بال هواپیما طراحی شده است.

نمای کلی از طرح هواپیمای آرژانتین

چاپ تصویر لیونل مسی در چاپخانه

تصویر گونزالو ایگواین آماده نصب می‌شود

نصب تصاویر روی بدنه هواپیمای آرژانتین

تصاویر نصب شده از نمای نزدیک

بارسا نیوز

رنگ آبی و سفید هواپیما به همراه تصاویر بازیکنان

علی بازدید : 23 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)


 مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین در مورد کسب عنوان آقای گلی در جام جهانی ادعای جالبی داشته است.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل در گروه F با ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین قرار گرفته است.
بارسا نیوز

سرجیو آگوئرو که در پایان فصل گذشته به همراه منچسترسیتی موفق شده در لیگ برتر انگلیس عنوان قهرمانی را کسب کند تاکید کرده توانایی این را دارد در جام جهانی به عنوان آقای گل معرفی شود.

وی در این زمینه گفت: توانایی این را دارم که بتوانم کفش طلای جام جهانی را کسب کنم. این جایزه برای این است که یک بازیکن آن را ببرد. به همراه آرژانتین هم توانایی قهرمانی در جام جهانی را داریم اما می‌دانم که کاری بسیار سخت است.

گفتنی است هیچ بازیکنی از تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از جام جهانی 1978 موفق به کسب کفش طلا نشده است. ماریو کمپس در آن سال با 6 گل موفق شد عنوان آقای گلی را کسب کند. پس از آن مارادونا، هرنان کرسپو و گابریل باتیستوتا در رده دوم بهترین گلزنان جام جهانی قرار گرفته‌اند.


علی بازدید : 17 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

سیتیزن‌ها به او اعلام کرده‌اند که او مهم ترین بازیکن تیمشان است.

بدون شک بارسلونا می‌خواهد سرخیو آگوئرو را در تابستان به نوکمپ بیاورد. لئو مسی دوست دارد کنار او بازی کند و مدیران آبی اناری ها نیز از حضور او استقبال می‌کنند.
بارسا نیوز

نه فقط برای خوشحال کردن مسی، بلکه  به خاطر کیفیت‌های فوق‌العاده ی مهاجم آرژانتینی. انتقال او به بارسلونا البته خبر جدیدی نیست و حدود دو سال است که این شایعه مطرح است و اگر تا به الان اقدامی از طرف بارسا انجام نشد، دلیلش این بود که آنها بازیکنان مورد نیازشان را در اختیار داشتند.



بارسلونا مذاکرات را شروع کرده است. آنها مستقیما این کار را انجام نداده‌اند بلکه از طریق واسطه ها ارتباط برقرار کرده‌اند. البته سرخیو نیز با این انتقال مخالفتی ندارد ولی منچسترسیتی هیچ تمایلی به از دست دادن ستاره ی خط هجومی اش ندارد. سوال اینجاست که آیا آنها می‌توانند بارسلونا را تا پایان نقل و انتقالات از سرخیو دور نگه دارند یا نه زیرا به پنجره ی نقل و انتقالات به تازگی شروع شده است.

فران سوریانو بگیریستیان، از اعضای کادر فنی سیتی، با او صحبت کرده‌اند و به او هشدار داده‌اند که بارسلونا و مسی به او برای این انتقال فشار خواهند آورد. به او گفته شده که مهم‌ترین تکه ی پازل پروژه ی سیتی او است آنها می‌خواهند تیم را بر اساس او بسازند. اگر منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان شود، آنگاه او از طرف تمام دنیا تمجید خواهد شد و احتمال بردن توپ طلا برایش به وجود خواهد آمد.

علی بازدید : 19 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)


 ویسنته دل بوسکه دقایقی پیش اسامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا در جام جهانی را اعلام کرد.

در این لیست فرناندو یورنته و آلوارو نگردو از لیست ابتدایی خط خوردند و به جای آنها دیگو کوستا که به دلیل مصدومیت همسترینگ با شک و تردید هایی همراه بود، در کنار داوید ویا و فرناندو تورس دعوت شد. 
بارسا نیوز

خسوس ناواس از خط هافبک، دنی کارواخال و آلبرتو مورنو نیز در خط دفاعی از لیست نهایی جا ماندند.


دروازبان ها:

1- ایکر کاسیاس (رئال مادرید-اسپانیا)

2- پپه رینا (ناپولی-ایتالیا)

3- داوید دخیا (منچستر یونایتد-انگلستان)

مدافعین:

4- سرخیو راموس (رئال مادرید-اسپانیا)

5- جرارد پیکه (بارسلونا-اسپانیا)

6- رائول آلبیول (ناپولی-ایتالیا)

7- خاوی مارتینز (بایرن مونیخ-آلمان)

8- جوردی آلبا (بارسلونا-اسپانیا)

9- سزار آسپیلیکوئتا (چلسی-انگلستان)

10- خوانفران (اتلتیکو مادرید-اسپانیا)

هافبک ها:

11- کوکه (اتلتیکو مادرید-اسپانیا)

12- ژاوی هرناندز (بارسلونا-اسپانیا)

13- ژابی آلونسو (رئال مادرید-رئال مادرید)

14- آندرس اینیستا (بارسلونا-اسپانیا)

15- سرخیو بوسکتس (بارسلونا-اسپانیا)

16- سسک فابرگاس (بارسلونا-اسپانیا)

17- سانتی کازورلا (آرسنال-انگلستان)

18- خوان ماتا (منچستر یونایتد-انگلستان)

19- داوید سیلوا (منچستر سیتی-انگلستان)

مهاجمین:

20- فرناندو تورس (چلسی-انگلستان)

21- پدرو رودریگز (بارسلونا-اسپانیا)

22- دیگو کوستا (اتلتیکو مادرید-اسپانیا)

23- داوید ویا (اتلتیکو مادرید-اسپانیا)

علی بازدید : 18 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)


نامزد کلمبیایی ویکتور والدس در مصاحبه ای اگر چه نام باشگاه آینده ی ویکتور را فاش نکرد اما اظهار داشت مکان آن باشگاه نزدیک است و به ما اجازه میدهد در رفت و آمد باشیم . او همچنین گفت مصدومیت والدس برای او بسیار نا امید کننده بوده است .
بارسا نیوز

برنامه ی عروسی

ویکتور والدس و  یولاندا کاردونا هفت سال پیش با هم آشنا شدند و دارای سه فرزند هستند . اگر چه هنوز ازدواج نکرده اند اما کاردونا گفت که آنها در فکر ازدواج هستند . یولاندا کاردونا در این رابطه گفت : " ما برنامه هایی برای عقد و عروسی داریم اما هنوز زمان آن را مشخص نکرده ایم  " .

علی بازدید : 22 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)
در صورت انتقال ویا از اتلتیکو به تیم دیگری، بارسلونا 3 میلیون یورو از دست خواهد داد.

اتلتیکو مادرید با تیم نیو یورک سیتی بر سر انتقال دیوید ویا به توافق رسیده و مسلما بارسلونا از این بابت خوشحال نخواهد بود. 
بارسا نیوز

سال گذشته دیوید ویا با دو میلیون یورو به اتلتیکومادرید پیوست و دو طرف توافق کردند که در صورت ماندن ویا در فصل 15-2014، 3 میلیون یورو بر این مبلغ اضافه شود.


در صورت ماندن ویا 3 میلیون یورو باید از طرف اتلتیکو به بارسلونا پرداخت شود ولی به نظر می‌رسد که بارسا به پولش نرسد زیرا مذاکرات ویا در آمریکا به خوبی پیش رفته و به زودی قراردادی 3 ساله با این تیم نیویورکی امضا خواهد کرد.

انتقال ویا و فروش آن برای بارسلونا به یک فاجعه تبدیل شد. آنها ویا را 40 میلیون از والنسیا خریدند و تنها 2 میلیون در ازای او از اتلتیکو دریافت کردند و او در اولین فصل حضورش در پایتخت نشین‌ها، موفق شد قهرمان لالیگا شود و بارسلونا را در یک چهارم لیگ قهرمانان حذف کند.

ویا در 46 دیدار برای اتلتیکو 15 گل به ثمر رساند که 13 گل آن در لیگ، یک گل در سوپرکاپ مقابل بارسا و یک گل در کوپا دل ری به ثمر رسید.

علی بازدید : 22 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)


    

شب گذشته بازی دوستانه ای بین تیم های ملی اسپانیا و بولیوی انجام شد . نکته ی قابل توجه در این بازی که با برد تیم ملی اسپانیا نیز همراه بود آن است که 8 بازیکن تیم ملی اسپانیا از بازیکنان بارسلونا بودند .
بارسا نیوز

دل بوسکه به دلیل آن که دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان بازی داشتند به بازیکنان این دو تیم استراحت داد . جرارد دلوفئو بازیکن جوان بارسلونا نیز شب گذشته برای اولین بار در ترکیب تیم ملی اسپانیا قرار گرفت .

دلوفئو با بازی در تیم ملی اسپانیا به دومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه بارسلونا بدل شد که در تیم ملی حضور یافته است . هر چند او تنها 11 دقیقه بازی کرد اما مطمئنا تجربه ای متفاوت برای این بازیکن بوده است . در این بازی که با نتیجه ی 2 بر صفر به نفع اسپانیا به پایان رسید فرناندو تورس و آندرس اینیستا گلزنی کردند .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ایران از گروه خود صعود می کند ؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان جام جهانی 2014 برزیل خواهد شد؟؟؟؟!!!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 201
  • بازدید کلی : 1,545
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد موس ورزشی