loading...
*** بارسا کلاب***
علی بازدید : 17 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)
مسابقات جام‌جهانی برزیل از روز بیست‌وسوم خرداد آغاز می شود. تمامی این مسابقات از شبکه‌های 3 و ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

بارسا نیوز

مسابقات والیبال نیز برای علاقه‌مندان به این ورزش پخش می شود. در جدول پخش بازی های جام جهانی از تلویزیون را می بینید. زمان پخش بازی های والیبال به رنگ سبز مشخص  شده است.

2316217_7802316218_4272316219_8612316220_9272316221_1632316222_3332316223_9802316224_6052316225_6832316226_7332316232_156جدول پخش بازی های جام جهانی از تلویزیون

علی بازدید : 19 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)


 لوییز فیلیپه اسکولاری، سرمربی برزیل مدعی شد که تیمش به نیمار وابسته است.روز گذشته برزیل موفق شد 1-0 صربستان را در بازی دوستانه پیش از جام جهانی شکست دهد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/2fe8ecfa-741b-39be-8aaa-806c21e42c8a.jpg



بازی پیشین برزیل مقابل پاناما، نیمار یکی از ستاره ها بود و این بازی نیز بار دیگر درخشش خوبی داشت.اسکولاری در این باره گفت: "بله، ما به نیماروابسته هستیم.

مثل پرتغال که به رونالدو وابسته است و آرژانتین که به مسی وابسته است.

ما به نیمار مانند هر تیمی که به یک مهاجم خوب نیاز دارد، نیاز داریم.

وظیفه ی ما این است که وقتی نیمار در زمین با چندین نفر رو برو می‌شود، راهی برای مقابله بیندیشیم."

از اسکولاری به دلیل نمایش ضعیف بازیکنانش انتقاد می‌شود ولی او گفت: البته طبیعی است. بازیکنان خوب بازی نمی‌کنند.

بازیکنان نیز خود این را می‌دانند و برای همین ناراحت هستند.

ولی مطمئن هستیم با نمایش های خوب در جام جهانی می‌توانیم آنها را راضی کنیم."

علی بازدید : 17 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)


مهاجم تیم ملی اسپانیا، پدرو معتقد است این تیم در رقابت‌های جام جهانی برزیل، مشکلی از نظر آمادگی و شرایط فیزیک بدنی نخواهد داشت

با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی اسپانیا، بیشتر عضو دو تیم بارسلونا و رئال مادرید هستند و فصل فشرده ای را در سطح باشگاهی پشت سرگذاشته اند، گمانه زنی‌ها در مورد عدم آمادگی بدنی مدافع عنوان قهرمانی وجود دارد.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7028/news/thumbnail/pedrohighs_icowh8jt782w1ojhj2f5igivv.jpg

امّا مهاحم 26 ساله لاروخا در جمع خبرنگاران گفت:

" بعد از اینکه ما بازی‌های بسیار مهمی که بازیکنان پشت سرگذاشته اند، مطمئناً خستگی در تیم وجود دارد. امّا ما به شدت تلاش کرده ایم و احساس خوبی داریم. ما در دیدار بولیوی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم، حتی زمانی که بسیاری از بازیکنان خوب خود را در اختیار نداشتیم. به نظرم بهترین شروع ممکن را در جام جهانی خواهیم داشت."

پدرو همچنین افزود:

"سازگاری با شرایط جوی برزیل کمی مشکل است. بازی به خاطر ساعت زمانی و دمای هوا بسیار مشکل خواهد بود. امّا ما مشکلی از نظر فیزیکی و آمادگی بدنی نداریم و امیدواریم تأثیر این شرایط را به حداقل برسانیم."

اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی در گروه B با هلند، استرالیا و شیلی همگروه است.

علی بازدید : 14 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

توافق رویس با بارسلونا

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان یکی از اهداف مهم باشگاه های بایرن مونیخ و بارسلونا قرار دادش را با باشگاه خود، اتلتیک بیلبائو تمدید کرد.

 اتلتیک بیلبائو تایید کرد که ستاره ی 21 ساله ی خود آیمریک لاپورته قرار دادش را با این باشگاه به مدت 4 سال تمدید کرده است.

لاپورته یکی از مهم ترین اهداف بارسلونا و بایرن مونیخ در خط دفاعی محسوب می شد اما این ستاره ی 20 ساله ی اهل فرانسه تصمیم گرفت که قرار دادش را با باشگاه خود تمدید کند. بند جدایی قرارداد او هم از 36 میلیون به 42 میلیون یورو پیدا کرده است.

این استعداد جوان فوتبال خود را از همین باشگاه اتلتیک بیلبائو اغاز کرده است و در سال 2012 به تیم اصلی راه پیدا کرد.

او 50 بار برای تیمش در لا لیگا به میدان رفته و  2بار نیز موفق به گلزنی شده است.

علی بازدید : 20 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

برزیل 1 - صربستان 0

تک گل فرد در دقیقه ی 59 برای پیروزی مقابل صربستان کافی بود، اکنون برزیلی ها با روحیه ای خوب به استقبال جام جهانی می روند.

برزیل در آخرین دیدار دوستانه ی خود قبل از آغاز رقابت های جام جهانی توانست صربستان را با یک گل شکست دهد.

شاگردان لوئیس فیلیپه اسکولاری که در برابر پاناما کار راحتی پیش رو داشتند این بار اما حریف قدرتمندتری را رو به روی خود می دیدند.

با این حال آن ها توانستند پیروزی روحیه ی بخشی را کسب کنند. فرد در دقیقه 59 تک گل پیروزی بخش برزیل را در آستانه ی جام جهانی به ثمر رساند.

این اولین گل فرد پس از جام کنفدراسیون ها در تابستان گذشته برای برزیل است. نکته ای که مطمئنا باعث خوشحالی اسکولاری خواهد شد چرا که او اعتقاد خاصی به بازی فرد دارد.


نیمار نیز 80 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت تا به مرز آمادگی کامل نزدیک تر شود. 

داوید لوئیس و تیاگو سیلوا در این دیدار زوج مرکز خط دفاع برزیل را تشکیل می دادند. 2 بازیکنی که فصل آینده در پی اس جی نیز در کنار یکدیگر به میدان خواهند رفت.

برزیل در دیدار افتتاحیه ی جام جهانی بامداد 23 خرداد به مصاف کرواسی خواهد رفت.

علی بازدید : 19 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)


در حالیکه کمتر از یک هفته به شروع مسابقات جام جهانی باقی مانده است امروز لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در آخرین مصاحبه خود اظهار امیدواری کرد که دو تیم برزیل و آرژانتین به فینال جام جهانی راه یابند. وی گفت : 


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/2fe8ecfa-741b-39be-8aaa-806c21e42c8a.jpg


طبق آنالیز هایی که انجام داده ایم ایمان دارم که به فینال خواهیم رسید و اعتقاد دارم که آرژانتین حریف ما در فینال خواهد بود. در واقع امیدوارم که اینگونه باشد. این یک فینال تمام آمریکای لاتین خواهد بود که خیلی ها منتظرش هستند. یک فینال با کیفیت و جذاب.

دوست ندارم آرژانتین در مرحله اول یا دوم مسابقات حذف شود. انتظار من این است که آنها فوتبال همیشگیشان را ارائه دهند. اما اگر به فینال رسیدند برای من مهم نیست که چه بلایی سرشان می آید.

لازم به ذکر است که برزیل و آرژانتین چهار بار در تاریخ جام های جهانی مقابل یکدیگر قرار گرفته اند .

در جام جهانی 1990 ایتالیا ،  آرژانتین بر برزیل در یک هشتم نهایی غلبه کرد . برزیل دو بار در سال های 82 و 74 به ترتیب 3-1 و 2-1 آلبی سلسته  را شکست داده و یک بار نیز در سال 1978 دو تیم به نتیجه مساوی رسیده اند.

علی بازدید : 21 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)


رصدخانه فوتبال (CIES)، یک موسسه تحقیقاتی که به تحلیل لیگ‌های معتبر اروپایی می‌پردازد، گزارش سالانه خود را از فصل ۱۴-۲۰۱۳ منتشر و در آن عملکرد تیم‌های پنج لیگ معتبر اروپا (اسپانیا، انگلستان، آلمان، ایتالیا و فرانسه) را بررسی کرده و ارزش بازیکنان در بازار نقل و انتقالات و گرانقیمت‌ترین تیم‌های دنیا را تخمین زده است.

بارسا نیوز

این موسسه بر اساس مدل آماری-اقتصادی خود لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا را گران‌قیمت‌ترین بازیکن جهان ارزیابی کرده و ارزش او را ۲۹۵ میلیون دلار تخمین زده است.

بعد از او کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید قرار دارد که قیمت او تقریبا نصف لیونل مسی است، ۱۵۵ میلیون دلار. این تفاوت قیمت بیش از هر چیز بعلت جوانتر بودن مسی است.

با این حال در فصل گذشته قیمت رونالدو ۲۶ میلیون دلار افزایش پیدا کرد در حالیکه قیمت مسی ۵.۵ میلیون دلار کاهش یافت.

در رتبه سوم لوییس سوآرز مهاجم لیورپول قرار دارد که ارزش او ۱۴۵میلیون دلار تخمین زده شده است.

عدنان یانوزای بازیکن منچستر یونایتد هم از نظر قیمت در صدر بازیکنانی است که فصل گذشته از تیم جوانان به تیم اصلی باشگاه خود رسیدند.

رصدخانه فوتبال همچنین عملکرد بازیکنان لیگ‌های معتبر اروپا را در فصل گذشته بررسی کرده است.

۳۶ گل در ۳۶ بازی و ۱۱ پاس گل کارنامه لیونل مسی در فصل گذشته بوده است

در میان دروازه‌بانان جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان یوونتوس از نظر درصد مواردی که دروازه تیمش را نجات داده در صدر جدول قرار گرفته است.

در میان مدافعان رصدخانه فوتبال بهترین عملکرد را متعلق به جورجو کیلینی مدافع یوونتوس می‎داند. در میان مدافعان کناری دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا در صدر قرار گرفته است.

در خط میانی، بهترین عملکرد را در بین هافبک‌های دفاعی میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی رم داشته و در بین هافبک‌های تهاجمی، آنخل دی ماریا بازیکن آرژانتینی رئال مادرید در بالای جدول قرار دارد.

در میان مهاجمان هم کریستیانو رونالدو بهترین مهاجم دنیا در فصل گذشته بوده است.

نکته جالبی که در بررسی این رصد خانه به چشم می‌خورد قرار گرفتن بایرن مونیخ در صدر جدول باشگا‌های اروپا از نظر تعداد پاس است که بوضوح تاثیر گوآردیولا را در این تیم نشان می‌دهد. (بطور متوسط ۷۳۹ پاس در هر بازی).

از نظر عملکرد دفاعی دو باشگاه در صدر جدول قرار دارند، یوونتوس کمتر از هر باشگاه دیگری اجازه داده حریفان از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه‌اش شلیک کنند.

اما در مجموع بهترین کار دفاعی از آن بارسلوناست که بطور متوسط کمتر از نه بار (۸.۹) در هر بازی به حریفان اجازه داده توپ را روانه دروازه‌اش کنند.

سوآرز، مسی و رونالدو با ارزشترین بازیکنان دنیا هستند.

بر خلاف مدافعان، مهاجمان یوونتوس کم‌دقت‌ترین مهاجمان در بین تیم‌های بزرگ هستند و باید ۵.۲ ضربه در چارچوب دروازه حریف می‌زدند تا یکی به تور بنشیند.

پاری سن ژرمن هم کندترین کار تهاجمی را داشته و بیشتر از هر باشگاهی در پنج لیگ معتبر اروپا باید پاس می‌داده تا برای حریف خطر ایجاد کند (۴۳.۹ پاس).

اما در حمله رئال مادرید از هر تیمی بیشتر دروازه حریفان را تهدید کرده و در هر بازی بطور متوسط ۱۹.۳ ضربه به دروازه حریفان زده است. بازیکنان این تیم دقیقترین مهاجمان بوده‌اند و بیشتر از هر تیمی ضربه هایشان در چارچوب دروازه بوده است (بطور متوسط ۷.۹ ضربه).

اما از نظر کارآیی بارسلونا و منچسترسیتی بهترین بازده را در حمله داشته‌اند و برای گل زدن فقط بطور متوسط به ۶.۴ ضربه نیاز داشتند.

رونالدو: ۳۱ گل در ۳۰ بازی در لالیگا، ۱۷ گل در ۱۱ بازی لیگ قهرمان که رکورد محسوب می‌شود

نکته جالب دیگر اینکه در چهار لیگ معتبر اروپا تیمی که مجموع قیمت بازیکنانش بیشتر از تیمهای دیگر بوده قهرمان شده است اما امسال لیگ اسپانیا استثنا بوده است و این اهمیت کار آتلتیکو مادرید و سرمربی‌اش دیگو سیمئونه را نشان می دهد. قیمت مجموع بازیکنان این تیم پس از رئال و بارسلونا در لیگ اسپانیا سوم است.

ارزش گرت بیل در بازار ۵۰ میلیون دلار کاهش یافته و ۸۵ میلیون دلار رسیده است

از نظر مجموع قیمت بازیکنان بارسلونا در اروپا اول است و مجموع دارایی این تیم از نظر قیمت بازیکن به ۸۱۰ میلیون دلار می رسد. در رده‌های بعدی رئال مادرید (۶۶۵)، بایرن مونیخ (۵۴۵)، منچسترسیتی (۵۲۵)، چلسی ( ۵۲۴)، لیورپول (۵۰۷) و آرسنال (۴۸۷)، یوونتوس (۳۸۴)، پاری‌سن ژرمن (۳۷۸) و منچستر یونایتد (۳۷۱) قرار دارند.

۳۱ گل در ۳۳ بازی، آمار لوییس سوآرز در فصل گذشته یکی از بهترین‌ها در تاریخ لیگ برتر انگلستان است

گران‌قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال دنیا

لیونل مسی (بارسلونا)
کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)
لوییس سوآرز (لیورپول)
ادن آزار (چلسی)
نیمار (بارسلونا)
پل پوگبا (یوونتوس)
گرت بیل (رئال مادرید)
مسوت اوزیل (آرسنال)
ماریو گوتزه (بایرن مونیخ)

علی بازدید : 21 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)


- باشگاه بارسلونا با ایوان راکیتیچ، هافبک سویا بر سر انتقالی 20 میلیون یورویی به توافق رسیده‌اندهافبک 26 ساله یک فصل بسیار خوب به همراه سویا را سپری کرد و موفق شد به همراه این تیم در رده ی پنجم لالیگا قرار بگیرد و در فینال لیگ اروپا با شکست دادن بنفیکا، قهرمان اروپا شوند.



هافبک سابق شالکه، پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در اختیار دارد و پدرش تایید کرد که رئال و بارسا پیشنهاداتی ارائه دادند ولی بعد از جام جهانی تصمیم گیری خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که بارسلونا از رقیبان خود در جذب او یک قدم جلوتر است و پیش از جام جهانی به توافقاتی با این بازیکن رسیده است.

لوییس انریکه و آندو سوبی‌سارتا جلسه ای 2 ساعته داشتند که در آن به بحث راجعه به بازگشت الکس سانگ و سسک فابرگاس به لیگ برتر صحبت کردند و همچنین درباره ی اقدام سریع درمورد راکیتیچ تصمیم گیری کردند.

اونای امری، سرمربی سویا نیز روز گذشته گفت: "اگر راکیتیچ برود او را درک خواه کرد. در یک حالت عالی، او می‌ماند ولی او پیشنهادات بسیار خوبی دارد. اگر برود سعی می‌کنم راکیتیچی دیگر به سویا بیاورم."

راکیتیچ که در حال حاضر در اردوی کرواسی برای جام جهانی به سر می‌برد، قرارددی 5 ساله با قیمت فسخ 70 میلیون امضا خواهد کرد.



تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما ایران از گروه خود صعود می کند ؟؟؟
    به نظر شما کدام تیم قهرمان جام جهانی 2014 برزیل خواهد شد؟؟؟؟!!!
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 1,548
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد موس ورزشی